środa, 22 kwietnia 2009

Corynanthe yohimbe (Johimba lekarska)

Corynanthe yohimbe (Johimba lekarska)


OPIS

Korę johimby lekarskiej pozyskuje się z drzewa Pausynistalia yohimba (Corynanthe yohimbe), które występuje naturalnie w Zachodniej Afryce (Nigeria, Kamerun i Kongo).

Właściwości:
-pobudza ośrodkowy układ nerwowy i ośrodki w rdzeniu kręgowym
-alkaloidy johimby pobudzają ośrodek erekcji, powodując wzwód
-stymuluje ośrodek ejakulacji - przyspiesza i wzmaga wytrysk
-pobudza ośrodki erekcyjne w mózgu, polepszając odczuwanie doznań seksualnych
-zmiejsza ból i gorączkę
-wcierana w skórę działa przeciwbólowo i lekko znieczulająco
-w większych dawkach powoduje halucynacje

Wskazania:
- impotencja
- zaburzenia ejakulacji
- słabe odczuwanie orgazmu
- depresja

Działania niepożądane:
(większość powstaje przy zażyciu zbyt dużej ilości)

- niepokój
- pobudzenie psychrouchowe
- drżenie mięśni
- uczucie nadmiernego bicia serca
- wysokie ciśnienie krwi
- bezsenność

Dawkowanie:
Sproszkowana kora johimby - Pulvis Cortex Yohimbe: 200 mg - 500mg

EKPERYMENT:

Na wstępnie chciałbym zaznaczyć, żeby zażywając pierwszy raz Yohimbę należy zacząć od jak najmniejszej ilości, czyli na przyład od 200mg( mniej więcej 1/4 łyżeczki do herbaty). Gdy pierwszy raz spróbowałem Yohimby nie ustosunkowałem się zbytnio do dawkowania i zażyłem pełną łyżeczkę, co niestety poskutkowało skutkami ubocznymi wymienionymi wyżej.

Johimba zaczyna działać po mniej więcej godzinie. Efekt w moim przypadku był bardzo intensywny - spowodował duże pobudzenie seksualne, oraz dodatkowo uczucie lekkiego otłumienia. Było bardzo przyjemnie. Wrażenia podczas seksu są rewelacyjne. Orgazm był znacznie większy niż normalnie i ogólnie miałem duży potencjał;) Niestety, gdy już postanowiłem położyć się spać, efekty uboczne dały się we znaki. Próbując zasnąć nie mogłem zmrużyć oczu, zacząłem odczuwać przyspieszone bicie serca i ostatecznie skończyło się całkowicie nieprzespaną nocą. Pomijając już fakt, że "stan pobudzenia" w mojej dolnej części nie ustępował cały czas. Po 12 godzinach nadal odczuwałem działanie - nadal utrzymywało się pobudzenie seksualne oraz ogólne pobudzenie, jednak wewnątrz czułem duże zmęczenie po nieprzespanej nocy. Próby drzemki kończyły się niepowodzeniem. Dopiero wieczorem, czyli prawie po 24h zasnąłem.

Podsumowując, jeśli ktoś ma problemy podczas stosunku, związane niekoniecznie z impotencją, ale na przykład ze stresem, jest to idealny środek by temu zapobiec. Szczególnie, że w porównaniu z często bardzo kosztownymi afrodyzjakami dostępnymi w sklepach, sproszkowana kora johimby kosztuje naprawde niewiele, a efekt jest praktycznie taki sam (wiem, na podstawie własnych doświadczeń z takimi afrodyzjakami). Oczywiście osoby nie mające takich problemów mogą również zażyć johimbe dla zwiększenia wrażeń podczas seksu(między innymi znacznie silniejszego orgazmu). Jednak należy naprawde uważać z dawkowaniem. Najlepiej zacząć od jak najmniejszych i ewentualnie je stopniowo zwiększać. Wspomniane halucynacje mogą powstawać w lekkim stopniu, co jednak bardziej przejawia się stanem otłumienia.

Linki:
http://www.youtube.com/watch?v=s-rTPZwwpL8

Brak komentarzy: