środa, 17 czerwca 2009

HeaveN - Mieszanka Ziołowa


OPIS:

Heaven opisywane jest jako "Exotic herbal blend containing plant material and extracts from all around the world". Mieszanka ta ma w składzie co najmniej ze 3-4 rośliny. Zapach tej mieszanki można określić jako waniliowo-ziołowy - bardzo przyjemny. Podobnego zapachu jest dym który się uwalnia podczas jej spalania.

EKSPERYMENT:

Mieszanka ta ma także swój "aromat" ;) Jest on podobnie jak w przypadku innych mieszanek bardzo podobny do pewnej dobrze znanej od wieków ludzkości rośliny. Aromat zacząłem czuć bardzo szybko - już po około 2-3 minutach - ilość mieszanki której użyłem do jego wywołania mniej więcej 0,1-0,15 grama. Przy takiej ilości aromat jest dość lekki, a charakterystyczną rzeczą jest, iż nie jest on "wykręcony" a raczej tylko relaksujący i poprawiający humor. Przy większych ilościach to się lekko zmienia, zaczyna się odczuwać lekko jego "wykręconą" naturę, jeżeli jednak ktoś jest kolekcjonerem kompletnie "wykręconych" aromatów to może nie znaleźć w tej mieszance tego czego szuka. Z drugiej strony jeżeli dla kogoś aromat innych mieszanek jest zbyt mocny a czasem nawet nieprzyjemny to jest to strzał w dziesiątkę. Aromat ten po użyciu wskazanej ilości utrzymywał się w powietrzu około 45-60 minut co jak dla mnie też jest zaletą, gdyż pozwala mi to "porcjować" jego ilość. Co prawda niektóre osoby będą wolały dłużej unoszący się aromat, choć dla mnie często wadą w przypadku mieszanek poprzedniej generacji był ich zbyt długi efekt działania.

Jedną z największych zalet tej mieszanki (szczególnie w porównaniu do innych, jak zdelegalizowana już seria Spice czy obecnie popularna seria Chaos) jest relatywnie mała ilość objawów złego samopoczucia kiedy "aromat" przestanie się już unosić w powietrzu (szczególnie nieprzyjemne to było w przypadku serii Spice). Dodatkową zaletą jest relatywnie niska cena (choć to może być zależne od dystrybutora) w porównaniu do innych mieszanek aktualnie dostępnych.


Plusy:
-atrakcyjna cena
-mała ilość objawów po użyciu
-na podstawie zebranych opinii, produkt bardzo lubiany przez płeć żeńską z uwagi na delikatniejszy aromat i krótszy czas działania :)

Neutralne:
-krótszy czas działania od pozostałych mieszanek
-aromat nie jest za bardzo "wykręcony"

Minusy:
-dla niektórych kolekcjonerów mieszanka może być za mało "aromatyczna"

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

probowałem, działa przyjemnie i relaksująco, inny niż spice, szkoda, że działa troche krócej (moze to akurat w moim przypadku)

~fistaszek

Anonimowy pisze...

Ja zaryzykowałem i kupiłem heaveN i faktycznie jest słabsza, ale działa,-czuć bobiego i to mocno.
Dobrze się pali w ogóle konsystencja jest jak Bobby.