czwartek, 16 lipca 2009

Paradise - Experyment

Po spróbowaniu 4 strzałów czystego Paradise'a, po jakiś 5 minutach miałem bardzo pozytywne odczucia, było mi bardzo przyjemnie, bez potężnego efektu co prawda, jednak jak dla mnie był on wystarczający. Na mnie działał około 2h jednak po kolejnym strzale efekt szybko się odnowił;)

Zapach dość intensywny, "tropikalny", mi osobiście nieprzeszkadzający w testowaniu.

Co do siły działania, jest to dość pojęcie względne, mojego poprzednika trzymało dłużej niż mnie, a i efekt był intensywniejszy, jednak z kolei słyszałem również opinie od znajomych, że było po prostu "ok".

W porównaniu z HeaveNem jest spora różnica, gdyż on działał na mnie przez jakies 45 min, jednak bez żadnej zamułki, ani silnych wkrętów więc idealnie np, trzasnąć przez imprezką lub przed wypadem na basen, lub tez zaproponować koleżance która nie za bardzo lubi mocne jazdy;)

Podsumowując, jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny, myślę, że warto skorzystać z tej pozycji;)

Pozdro!
DD

Brak komentarzy: